onsdag 31 oktober 2012

Rapport från San Diego

En nyvaken Stenen ringde för någon timma sedan från ett varmt San Diego och rapporterade läget. Igår hade de druckit skitstora, skitbilliga och skitstarka drinkar, shoppat och varit på stranden. Idag skulle de shoppa mer och sedan gå på Haloweenparty ikväll. Inte ett dugg avundsjuk är jag. Inte alls.

Det var dagens lögn.

Hon rapporterade även att hon börjat bocka av den shoppingslista jag skickade med henne. BH och trosor till mig från Victoria's secret ligger nu i hennes resväska.

I telefonen:
"Åh vad jag längtar tills du kommer hem så jag får se mina nya grejer.. (tystnad) Eh, alltså jag längtar ju såklart lite efter dig också, inte bara grejerna..."

En printscreen på stenens senaste instagrambild för att illusterar hur äckligt skönt hon har det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar