måndag 15 oktober 2012

Bullshit

Nu har jag bara en liten kommentar:

DET ÄR INTE NYTTIGT ATT VARA ENSAM!!!!

Det är rent skitsnack. "Det är nyttigt för dig att vara lite ensam". Hur många gånger har jag inte fått höra det de senaste månaderna. Från alla möjliga (och märkliga) håll. Rent bullshit vill jag påstå. Det är inte alls nyttigt. Jag kan ta hand om mig själv, jag kan tvätta, städa, laga mat, betala räkningar - you name it.

Så vad är det som är så nyttigt? Vad är det jag ska jag träna på? Att vara ensam? Varför? Jag har inga planer på att förbli ensam för resten av mitt liv. Det är som att träna för att bli fotbollsproffs när man egentligen vill bli balettsdansös. Totalt meningslöst.

Det är inte och kommer aldrig att bli nyttigt att vara ensam. Inte om man är jag i alla fall. Så det så.

1 kommentar:

  1. Sant.

    Men.

    Uppskattningen när du sen blir två. DEN blir mer innerlig och njutningsbar.

    Bara så du vet. :-)

    SvaraRadera