tisdag 30 oktober 2012

Dagens ros

Ibland måste man berömma lite. Idag är en sådan dag.

I torsdags anlände min efterlängtade iPhone 5 till Teliabutiken i Ikanohuset. Superexalterad packade jag  upp den och började leka med den. Allt fungerade toppen tills jag skulle testa att ringa. Då sprakar det som om jag inte hade någon täckning fast jag enligt plupparna på mobilen hade full täckning. Efter att ha startat om telefonen funkade det lite bättre. Under helgen har jag utvärderat telefonen och ungefär 50% av gångerna jag ringde/blev uppringd så bröts det eller sprakade så att det inte hördes.

Idag gick jag tillbaka till butiken. Vilket bemötande. Inga konstigheter liksom. Expediten kollade så det inte var något strul med abonnemanget och sedan langade han helt sonika fram en helt ny precis likadan telefon. Jag som trodde jag skulle få vänta på en beställning eftersom de inte har iPhone 5 i lager ännu. Men icke. Startade upp den och provringde några gånger och allt fungerade felfritt och gör det fortfarande.

Man blir så förvånad. Jag hade ställt in mig på världens argumentation och så går allt sådär smärtfritt.
Tack för hjälpen. Dagens ros till killen i Teliabutiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar