onsdag 3 oktober 2012

Improviserad presentation

Pluggade hos Stenen i förmiddags. Hade flytet uppe från igår och blev klara med assigmenten redan vid lunch. Åkte hem och tog ett bad och laddade inför eftermiddagens prestentation.

Fick totalt hjärnsläpp under presentationen när jag tittade ner i min ostrukturerade och kluddiga fusklapp. Bestämde mig för att köra en akut improvisation istället. Min grupp såg ut som frågetecken (de visste ju vad jag egentligen skulle säga) men det gick tydligen hem hos läraren. Han citerade mig efteråt och spann vidare på det jag pratat om, något vi egentligen inte alls planerat att presentera utan som jag helt enkelt drog till med i stundens hetta i brist på annat. Ibland har man tur...

Note to self: skriv läsbara stödord till nästa presentation. Den är dessutom på engelska och då blir nog min improvisationsförmåga betydlig sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar