torsdag 15 september 2011

Torsdag - redan?

Den här veckan bara flyger iväg. Igår var en effektiv och rolig dag. Vi jobbade med en gruppuppgift i inköp och det var riktigt roligt. Sådär som det blir när arbetet är både intressant, alla jobbar effektiv och är synkade. Det flöt på så bra att vi till och med blev klara. Jag var lite tveksam om vi skulle hinna allt eller om vi skulle blir tvungna att fortsätta idag. Grymt rolig dag, men jag var helt mör i huvudet när vi var klara.

Eftersom jag ska vara på jobbet i eftermiddag och ha ett förmöte inför den presentation jag ska hålla om mitt sommarjobb för verkstadschefen imorgon, tänkte jag att jag lika gärna kunde åka till Finspång direkt efter skolan igår. Jag är ledig nu på förmiddagen och hade bara tänkt läsa lite inköp och det kan jag ju lika gärna göra här. Så igår käkade jag LCHF-pannkakor med mamma och tog en promenad med pappa och Myran i slottsparken. Och så kollade jag på bonde söker fru också förstås..

Nu ska jag snart svira om och sticka ner till jobbet. Ska bli lite roligt att träffa alla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar