lördag 3 september 2011

Lazy days

Inatt sov jag tolv timmar. Jag drömde om optimeringsproblem, men inte på ett dåligt sätt, för jag lyckades lösa alla...

Jag befinner mig nu i Värmland med familjen. Boostar immunförsvaret med massa sömn och vila. Hela universitetet är en enda stor smitta. Varenda kotte hostar, snörvlar och harklar. Och i år tänker jag se till att inte bli sjuk som jag blivit de tre senaste åren. Därför blir det lugnt för mig i helgen.

Var på gröna lyktan (i Kristinehamn) som och fixade mina ögonfransar igår direkt när jag kom hit. Lyckades somna under behandlingen. Låg på en såndär värmefilt och sedan var det kört. Vaknade först när allt var klart. Sedan käkade vi kvällsmat och jag gjorde en gigantisk fruktsallad med russin och vispad grädde till som jag kalasade på. Och så badade jag tunna förstås. Det är nästan mysigare nu när det blir mörkt och kallt så tidigt, sitta i den ångande tunnan och njuta.


Nähä. Om man skulle ta sig en liten powernap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar