söndag 25 september 2011

Oförglömlig kväll

Och idag mår jag som jag förtjänar. Men det är det värt för fy farao vad kul det var igår.
Middagen var grym, i alla fall själva tillställningen. Maten kan jag inte bedöma för den hade jag inte tid att smaka på annat än en tugga av förrätten. Men vinet var gott, sällskapet kunde inte varit bättre och underhållningen var förstklassig.

Mellanfesten blev kort men eftersläppet på NH blev å andra sidan längre. Fullt med folk, alla dansgolv öppna och mitt i smeten hittar jag en barndomsvän som pluggar på Chalmers men som är med i ett dj-gäng som åker runt och spelar och igår var de i Linköping. Så det blev en hel del häng i dj-båset för min del. Jag fick trycka hur mycket jag ville på den gröna knappen som styr rökmaskinen, lätt en av kvällens höjdpunkter.

Sammanfattningsvis en mycket lyckad kväll.
Nähä, om man skulle ta och försöka äta lite frukost nu kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar