onsdag 28 september 2011

No news today

Angående pingvindräkten kan jag ännu inte återkomma med svaret utan det offentliggörs först på lördag kväll...

För övrigt har jag ägnat de två senaste dagarna åt att färdigställa de rapporter på projekt och inlämningsuppgifter som ska vara klara denna veckan. En skickade jag just in och den andra har ca 2 timmars jobb kvar innan vi kan bli kvitt den också. Har hunnit med en labbförberedelse och några lektioner och föreläsningar också.

Nu ska jag laga lax och tvätta håret och sedan blir resten av kvällen liggandes i soffan. Jag har en artikel på 44 sidor (på svenska för en gångs skull) som jag måste läsa till i morgon och så måste jag läsa casebeskrivningen till det förhandlingscase vi ska ha nästa vecka och som vi ska förbereda hela förmiddagen i morgon.


Det är ju bonde söker fru också och det kan jag ju inte missa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar