söndag 25 september 2011

Mina nya vänner

När jag vaknade upp imorse var jag inte ensam i lägenheten. Detta trots att min karl övergivit mig tidigt på morgonkvisten för en fotbollsmatch. När jag kom ut i köket hälsade en triljard bananflugor mig god morgon. Uäääää. De måste kommit från vindruvorna jag köpte igår och den måste de haft orgie på vinslattarna under natten. De små asen. Jag har ägnat en timma åt att slå ihjäl dem en efter en. Men de är fan omöjligt att ta kål på allihopa. Nu har jag, förutom taktiken att försöka svälta dem till döds, blandat till en rejäl häxblandning åt dem med vinäger och honung. De små liven är som galna och kastar sig över godsakerna. Vad de inte vet är att jag har haft i diskmedel också så när de landar i muggen sjunker de som små gruskorn. Moahahahahaha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar