onsdag 31 augusti 2011

Nä nu är det nog

Nä. Jag gav upp. Jag pallade inte med maskinelement-kursen så jag kör på fortsättningskursen i konstruktionsmaterial istället. Hade första föreläsningen igår och det var bra mycket mer intressant än glidlager. Så nu blir det så.

Alltså blir mina kurser denna perioden:

- Optimeringslära. Verkar helt okej. Föreläsaren är bra och lektionsläraren är skitbra. Kan bli en bra kurs.
- Inköp. Skitkul!!!
- Konstruktionsmaterial. Ganska intressant. Skitbra föreläsare. Kan dock bli lite jobbig med både labbar, miniprojekt och tenta.

Skönt att ha bestämt sig. Och skönt att plocka bort 10 maskinelementföreläsningar ur schemat.


(Jag hade alltså tänkt läsa en kurs för mycket om jag hade läst maskinelementkursen också, därför kunde jag plocka bort den utan att det störde något annat. Annars hade jag såklart sett till att uthärda...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar