tisdag 9 augusti 2011

Back in Linkan

Har slitit som ett djur sedan klockan fem med att försöka packa upp och få ordning på allt här hemma i lägenheten. Det är inte klokt vad grejer jag släpat omkring. Jag har också släpat upp min nyrenoverade cykel från förrådet, styrt upp en pärm med viktiga papper som tidigare legat i oordning i en mapp, badat, förberett inför morgondagens tvätt-tid imorgon bitti kl 07.00 (skönt att slippa sortera och krångla så tidigt), möblerat om lite då pappa kom hit med en ny möbel som jag fått från farmors hur (visar senare) och bäddat rent. Nu skulle jag sätta mig och tagga ner lite framför datorn. Det började regna och smattra rejält på rutan och lät så fridfullt. Tills jag insåg att jag hade hängt ut våra täcken på balkongen. Slut på husfriden. Som tur är hade jag hängt störta delen av täckena inne på balkongen så de vart inte så blöta som jag trott..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar