onsdag 13 april 2011

Sjuuuk

Gah. Kroppen säger ifrån att det har varit lite för mycket roligheter på sistone. Och för lite vila.
Jag har dragit på mig någon äcklig förkylning som har satt sig till största delen i halsen. Seg och jävlig är jag också. Skit.

Missade en lektion och ett projektmöte igår. Och SKIFTET. Det som jag hade sett fram emot så mycket, festa loss på skytte-c tillsammans med våra efterträdare och istället blir jag liggande i soffan och kollar på tv. Ingen kul dag igår.


Idag är jag lite bättre men fortfarande sjukt seg. Ska palla mig iväg till testamentesöverlämningen ikväll i alla fall. Det är liksom lite svårt att ha testamentesöverlämning om man inte är både den som ska kliva av och efterträdaren närvarande. Så jag får bita ihop och se glad ut helt enkelt.

Imorgon ska jag sova hela dagen...

Får muntra upp mig med en gammal bild från Skytte-c så länge;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar