torsdag 7 april 2011

Onormalt beteende

Är nog inne i en överkänslig period av mitt liv. Jag överreagerar på allt.

Jag har blivit pipplig sedan jag läste på Aftonbladet att en giftorm hade rymt i Malmö så nu måste jag hålla på och kolla i toan innan jag går på toa och håller på och stänger badrums dörren på kvällen ifall den skulle komma inålande genom toan på natten så ska den åtminstone inte ha en chans att bita ihjäl mig när jag sover.. Som om den skulle ha simmat hit genom kloakerna från Malmö och sedan komma upp i min toa. Stora odds på att det ska hända...

Och igår började jag grina på styretmötet när vi pratade om att vi bara har ett sista riktigt möte kvar. Sedan tar de nya över. Så himla sorgligt!!! Nu är det slut på det roliga..
Alltså det är ju inte så farligt egentligen och lite skönt ska det till och med bli men just det här med att inte få träffa det härliga gänget lika ofta svider lite.

Jag säger ju att jag är överkänslig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar