lördag 2 april 2011

Lördag

Igår kväll var vi ett glatt gäng på 6 pers som drog och käkade på Kniv å gaffel, en av Linköpings bästa resturanger. Det blev mycket vin och massor av mat. Jag och min karl körde stenhårt på oxfilé med bea och det var godare än jag kunde föreställa mig. Innan dess hade vi tryckt i oss bröd med olivtapenade, en skål tzatziki och massa vitlöksbröd. När vi var som mättast efter all mat beställde jag ändå in en bit chokladtårta och kvällen var fulländad. Jag rullade hem. Grymt trevlig kväll.


Imorse sov vi länge. Sov ju inte sådär skitbra inatt eftersom magen hade lite att jobba med om man säger så. Men när vi kommit igång lite bättre stack vi till allt-i-allo-mässan i Norrköping för att kolla lite. Det var den sämsta mässa jag gått på ever. Fanns ingenting som intresserade mig. Det enda som var lite kul var en modevisning och när Idol-Jay spelade den där Madonna låten, som han gjorde så jävla bra i idol, i en skitfin akustisk version.

När vi kom hem var jag lite trött och skulle bara ta en liten power nap. Vaknade nyss, 2.5 timme senare, med tre nya sms som jag inte hört och min karl som stuckit till fotbollsmatchen utan att jag märkt något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar