onsdag 27 april 2011

New shoes

Nu har jag köpt nya skor. Igen. Reebook Easytone som de gör reklam för på tv när det går massa smala tjejer med aslånga ben och snygga rumpor på en sandstrand.

Så tänkte jag se ut lagom till sommaren. Det blir dock en aningen svårt med benlängden eftersom mina dryga 1.60 inte tillåter så långa ben eftersom jag då skulle bestå av typ ben och huvud. Men häcken däremot ska få känna att den lever.

Jag inledde igår med ett 8-kilometers pass i högt tempo och jäklar vad ont i skinkorna jag har idag. Jag kan dock inte avgöra om det beror på
1) Att jag löptränade i förrgår
2) Att jag är ovan vid att gå längre än 1,5 km
3) Att skorna påverkar träningen av rumpan

Det återstår att se, men än så länge är jag mycket nöjd. Väldigt tjusiga är de också.
Reebook Easytone Trend;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar