måndag 29 augusti 2022

Bröllop!

I lördags gifte sig Jennica med sin Jonas. 
En fantastisk dag, så fint brudpar, så roliga gäster, så SJUKT god mat (Jonas som var kock hade såklart lagat allt själv och det var SÅ gott så jag lämnade ifrån mig nästan rena tallrikar). 

Och vilken tur med vädret. Exakt i samma stund som vi blev bjudna till bords från minglet utomhus kom de första stänken. Sedan öppnade sig himlen och det vräkte ner och åskade hela natten. Men vad gjorde det när vi var på dansgolvet! 











Tänk att vi drygt 20 år senare fortfarande har precis lika kul när vi ses! Det är en ära att få ha sånna vänner. Sköna killar och goa ungar har de också fixat! Killarna fick vara med men denna gång var barnen hemma och nog var det rätt bra med tanke på öset på festen.

Det var så bra så att min röst blev kvar någonstans på dansgolvet och jag har fortfarande inte fått tillbaka den. Har jobbat hemma idag och har väst mig igenom mina möten… 

Men det var det värt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar