tisdag 25 februari 2020

Tisdag

Idag har jag jobbat på förmiddagen när Julia sov. Det kliar så i fingrarna nu så jag kunde inte hålla mig borta från datorn. Vi jublade förresten imorse när alla löner strömmade in. Siemens slutlön, första lönen på Saab och dessutom föräldrapenning (det blir så när Saab betalar i förväg och FK i efterhand) Man är inte svintät som föräldraledig precis så det var trevligt att äntligen få lite påfyllning.  

När jag jobbat klart tog vi en skogspromenad. Hade nästan glömt min bärsele. Saga satt ju i den massor men med Julle blir det mest vagn men hon tyckte det var jättekul att få se lite mer. 



Saga blev hämtad av mormor och morfar från föris så vi åkte dit efter promenaden och åt lunch. Sedan har vi myst inne i snöstormen på eftermiddagen.

Nu ska jag strax packa in hunden i bilen och åka på lydnadskurs. Vår första kurs på väldigt länge och det ska bli kul att göra något med Selma igen så hon slipper vara fotstöd hela kvällarna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar