söndag 2 februari 2020

Nervös

Imorgon är det dags. Första dagen på nya jobbet. Jag har faktist inte varit alls nervös innan men nu var det visst väldigt svårt att sova och ganska mycket fjärilar i magen. 

Fast allra mest svider det i mamma-hjärtat att tiden med Julia hemma på 100% är slut. Ett år var jag hemma. Gick hem 8 februari förra året och nu är det dags. Jag vet att jag kommer älska att börja jobba igen och att Julle får njuta av att vara med pappa. Och det är ju faktiskt bara en dag i veckan jag ska jobba under februari innan heltiden drar igång i mars så än har vi mycket tid kvar att hänga på vardagarna så min klump i magen är nog helt onödigt.

Nu har jag testat att tvätta mitt nya korta hår och styla det själv utan att locka. Tycker längden och färgen blev perfekt efter att jag vågade klippa av mig 20cm i tisdags. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar