onsdag 25 december 2019

Tacksam

Vilken jul vi fick! Så tacksam för vilken härlig familj vi har på både John och min sida. 

Vi har haft så mysigt och spelat och sjungit, öppnat klappar och ätit oxfilé med mamma och pappa den 23:e. Vi körde dagis-sångerna på musikstunden och Saga klämde i för full hals och det var en fröjd att se henne. Tomten kom och Saga var i extas (fast hon såg att det var mormor därbakom). 



Vi spelade Bingolotto som slutade i att treans och fyrans bingo fick jag själv rodda alla fyra lotterna för alla sov. Jäklar vad jag låg i med dutt-pennan. Vi vann inget såklart och även om vi gjort det hade jag ändå inte märkt om jag fått bingo i den där farten.. 

På själva julafton kom mamma och pappa tillbaka och då även svärisarna, Marcus och Jessica och så Johns farmor. Vi åt ett gigantiskt och vrålgott julbord tillsammans. Sedan spelade vi julklappsleken och kikade på Kalle och så kom tomten igen. Denna gången var han lite läskig och pappan som var och köpte tidningen precis då fick minsann veta att tomten kommit men att släden stod parkerad vid skogen så hon inte kunde se den.

På kvällen spelade vi spel och John vann såklart som han alltid gör på allt utom rena frågesporter för där kan man inte vinna på tur.

Mobilen har legat undanstoppad så några bilder har jag knappt att bjuda på.

God fortsättning önskar oss i Nygården! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar