onsdag 30 oktober 2019

Fin morgon och träningsvärk

Nu är det höst på riktigt. Frost på morgonen och krispig luft. Våra årstider är så härliga. Tänk om det var sommar jämt, så tröttsamt. Det är ju variationerna som gör att man längtar så mycket till hösten, sedan snön, sedan våren och sommaren. 




Igår var jag och tränade. Egentligen skulle jag kört ett vanligt gympapass men jag hann inte till Friskis anläggning vid sjukhuset för John blev sen hem från jobbet så jag fick ta den i Tannerfors istället och där hade de bara Core kl 18. 

Vilket jäkla mördar-pass. Bara bålstyrka i 60 minuter. Jag som inte ens har några magmuskler efter mina graviditeter höll ju på att dö redan i uppvärmningen. Idag har jag sådan träningsvärk att jag knappt kom upp ur sängen. 

Säkert skitnyttigt för kroppen och borde göras fler gånger tyvärr.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar