onsdag 21 augusti 2019

Seg dag

Idag har jag varit så trött. En förkylning ligger och gnager i mig och på Jullan flödar snoret. John jobbade sent ikväll så då var det skönt att knata till grannarna när Saga slutat förskolan så hon fick leka och vi fick både mellis och middag innan vi knatade hem vid sju och Saga tvärsomnade.  

Lite sitt-träning orkade vi på förmiddagen i alla fall! Tur att man har en mjuk kompis att luta sig mot när man inte riktigt kan sitta själv än. 



Igår hade jag desto mer energi. Efter förskolan tog jag med mig barnen och åkte in till stan och fikade. Saga beställde festis. Det är tydligen det man fikar på enligt henne. 


På kvällen var jag på det första step passet på evigheter. Min kompis Emma hade sitt licensieringspass för att bli Friskis-ledare och hon hade satt ihop ett riktigt roligt pass som utmanade hjärnan ordentligt med koordinationen så jag knappt märkte att jag blev trött. Däremot känns det i benen idag kan jag lova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar