söndag 18 augusti 2019

Första veckan på höstterminen

Innan vi drog igång med vardag efter semestern så var jag och Selma iväg på ett Viltspårsprov förra söndagen. Det var samma tävling som den vi otippat kom tvåa på förra året och pressen kom krypande när jag såg att vi var med på förstasidan på årets program...



Vi hade inte samma lycka denna dag, ett svårt spår med mycket färska klövspår som korsade så Selma hann inte hitta klöven inom de 45 min så vi blev diskade. Men jag lät henne jobba vidare och då hittade hon klöven som ett djur hade flyttat på under natten och grävt ner (?!) så jag blev ändå imponerad! 



I veckan som gått har Saga varit några timmar om dagen på förskolan och John har jobbat. Jag har fixat med allt möjligt, lite nya kläder till barnen, röjt och sorterar och så var jag och fixade pass till Jullan. Det hade hunnit komma redan i fredags. Titta så lika de är på munnen våra ungar! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar