onsdag 24 oktober 2018

Febrig

Saga har haft det bra hos mormor och morfar idag. Var nog rätt bra för henne att vila och bli lite extra ompysslad för när vi kom hem visade det sig att hon faktiskt hade feber. 

Tänder eller infektion återstår att se men jag känner mig också lite seg trots en fin kvällspromenad i skogen med Selma så kanske är något på gång hos oss båda. 

Pappan behövde åka iväg ikväll och med två segisar här hemma så äter vi Sagas favoriträtt; frukost, till kvällsmat istället för att laga något ordentligt. Fil med havrefras, clementiner och en extra välling till Saga en kväll har ingen dött av. Jag gillar egentligen frukostmat till middag och åt det ofta innan jag träffade John. Men för honom är det helt otänkbart att inte äta varm, lagad mat till middag så vi gör aldrig det längre och sedan Saga kom så tycker jag också att det är viktigt med riktig mat. Men är vi nu lite hängiga och trötta så spelar det ingen roll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar