måndag 22 januari 2018

Long time no see

Januari har försvunnit i ett swish.

Vi hade långhelg i stugan. Fick barnvakt en av kvällarna och gick och kollade på TED på bio. Svinbra. Grät floder i slutet och kunde inte sluta tjuta förens halvvägs hem. 

Vi har också hunnit med att VABba en omgång till, feber igen förra veckan. I helgen var alla friska och vi har vi firat mamma som snart fyller år. 

Saga kanfortfarande inte säga Nationalencyklopedin men har uppgraderat det eviga MAMMAndet till PAPPAAAAA. Nu är det bara PAPPAAA som gäller.
Så hon var inte speciellt ledsen när jag vinkade av henne och John ikväll för att åka på tjänsteresa till Lincoln i tre dagar. 

Det här med att resa alltså. Det är inte min grej nu för tiden. Min Saga-Norén-Länskrim-Malmö-gen menar att det bryter mina mönster. Här har jag äntligen fått rutin på kost och träning och hämtningar och lämningar på dagis och allt annat och så ska jag åka iväg till världens mest kolhydratsrika land. Nu sitter jag i en lounge i Amsterdam och har ätit en sallad och jordnötter. Alla chips fick ligga kvar på buffén. 
Nu ska jag kila bort till gaten och borda planet till Humberside. Blir borta tre dagar. Jag kommer vara så trött på ägg och bacon när jag kommer hem. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar