måndag 2 september 2013

Vilken dag!!

Så jävla rolig dag. Jag är SÅ LADDAD inför de kommande 14 månaderna. Det kan inte bli annat än grymt med det här gänget och de möjligheter som traineeprogrammet erbjuder. Mitt största problem kommer bli att välja mellan alla roliga och spännande saker man kan göra! 

Vi kom hit till konferensanläggningen tammsvik herrgård och käkade lunch och hade presentationrunda! Alla är så jäkla sköna, skrattade så vi tjöt åt alla presentationer som inte fick innehålla någon typ av basfakta utan bara roliga och annorlunda saker om oss själva. Galet. Sedan hade vi info om traineeprogrammet och därefter lagtävlingar. Jag förlorade stenhårt men kul var det. Roligast var laser-lerduve-skytte där jag bommade samtliga skott, men ändå. 

Nu är det middag och sedan misstänker jag att det kan bli bastu och poolbad. Om vi orkar. Jag är redan helt slut och då har vi inte ens ätit ännu... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar