tisdag 24 september 2013

Arbetsmarknadstagar i Linköping

Skulle informera John om att jag inte skulle vara hemma imorgon som planerat. Innan jag han förklara mig meddelade han att det inte gjorde något för att han tydligen skulle till universitet på något som heter teamdagarna och representera Swedbank och på kvällen skulle han på mingel på Scandic men studenter och företag. 

Just det ja. Det vad dit jag också skulle, fast som Siemensrepresentant då. Vilket sammanträffande. Och smidigt. Nu får båda kvällsmat och ingen behöver sitta ensam hemma. 

Har dock inte riktigt fattat att jag ska representera ett företag för när Niklas frågade mig om jag skulle hänga med på teamdagarnas mingel så sa jag snabbt att "nej varför då? Jag behöver inte träffa något företag, jag har ju redan jobb!!" 

Öh. Javisst ja. Nu var det ju jag som var företaget. Inte studenten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar