torsdag 12 september 2013

Mysdags

Nästan två veckor har gått och jag älskar fortfarande mitt jobb. Sådär mycket så jag inte ens vill gå hem. Det gör jag knappt heller. Idag slet jag mig från kontoret efter åtta timmar och stack hem för att laga mat och fixa myspys till John. Jag har väl inte varit en sådär extremt bra sambo de senaste veckorna eftersom jag bara jobbar och när jag inte jobbar så somnar jag direkt. 

Men ikväll har jag styrt upp god mat, tänt ljus i hela lägenheten och till och med plockat ur diskmaskinen och gjort fint i köket så nu hoppas jag han blir riktigt glad. Jag hade dock i vita bönor i maten och jag insåg försent att det är ytterst tveksamt om han gillar det. Hoppas han har överseende. Dessutom är det den som lagar som bestämmer. Den andra äter och håller klaffen, alternativt petar bort det äckliga och håller klaffen ändå... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar