fredag 8 juni 2012

Hurra!

Där droppade resultatet från tentan i arbetsvetenskap in. Högsta betyg. Riktigt bra utdelning med avseende på hur lite jag och Stenen pluggade. Vi hängde ju mest på balkongen och solade och fikade.

Mina betyg är väl inte rena drömmen direkt men nu på slutet har det dragit iväg ganska rejält åt det positiva hållet. Förhoppningsvis får jag högsta betyg i samtliga kurser den senaste perioden. Jag har ju säkra femmor i kvalitetstekniken och nu också arbetsvetenskapen. Jag fick ju femma på muntan i produktionsutveckling men det betyget ska slås ihop med betyget på vår projektrapport så den är jag inte säker på slutbetyget i ännu. Kul att det går lite bra efter alla år med 3:or och 4:or.

Fast å andra sidan, vem kommer någonsin titta på mina betyg efter att jag fått mitt första jobb? Om de ens kollar på dem då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar