onsdag 6 juni 2012

Födelsedagskalas

Elias fyller två år idag och det firade vi med tårtkalas! Lille herrn blev naturligtvis överöst med presenter. Av mig och min Karl fick han en ryggsäck som vi fyllt med ett par shorts och ett linne (som genast åkte på), tre böcker, strandleksaker, en vattenkanna och arm-puffar.

Sedan lekte vi dagen lång, hoppade studsmatta, läste de nya böckerna och när alla gäster åkte hade lilleman ingen lust att lugna ner sig så då tog jag med mig honom och tittade på min Karl som hade åkt för att spela fotbollsmatch. Första fotbollsmatchen för Elias och ögonen var stora som tefat med fullt fokus på planen. Ibland gav han ifrån sig lite glädjefyllda utrop och hejade på "Kajje".

Mycket rolig dag men nu har jag och min Karl däckat i soffan och imorgon sticker jag till Linkan och lyssnar på
Annas exjobbsframläggning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar