onsdag 29 februari 2012

Träning istället för plugg

30 minuter crosstrainer imorse. Efter lunch blir det powerwalk med Eva i solen runt stångån. Mycket motion blir det. Anledningen är väl den vanliga...

Det handlar om att hitta saker som är viktiga för att slippa plugga. Det finns vissa saker som är tillräckligt viktiga för att prioritera. Som att städa, men det är redan rent här hemma. Sova och samla krafter inför pluggandet, men jag är redan utvilad. Träna och göra av med fysisk energi så det ska gå lättare att sitta still och plugga.

Idag är sista dagen jag ska prioritera såhär, jag pluggar det jag måste för att hålla planeringen men inte mer. Imorgon kl 07.00 börjar jag intensiv-plugga och håller på till söndag kl 17.00. Då är det plugg till huvudet sprängs som gäller. På måndag gäller det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar