onsdag 1 februari 2012

LARM

Jag och Stenen LARM:ade igår. Vi skulle gå ungefär tre timmar hade vi sagt men det blev fem. Det fanns så många företag att prata med och de flesta sken upp ordentligt när man sa att man var inne på sitt fjärde år som civilingenjör i maskinteknik. Vi fick en hel del kontakter till företag varav några stycken kändes som riktiga höjdare som absolut är värda att följa upp för ex-jobbsraggning.

Bästa give-aways:en var en spork (gaffel-sked) och cykellysen. Och en choklad-kex-choklad/kex-choklad-choklad (de hade inte bestämt namnet än) från cloetta.

Jag var helt slut när vi var klara med allt larmande. Jag hade en massagetid inbokad och sedan stack jag direkt till Fimpen. Där värkte jag in mig min matlåda från dagen (hade ju abslout inte tid att äta lunch) och sedan stack jag och  mammi på afro-power dance på Medley. Gissa om det var någon som stupade i säng när vi kom hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar