torsdag 23 februari 2012

Dagens sysselsättning

Städat köket, städat badrummet, skrivit analys av reklamföreteelse till retorikkursen, repeterat två föreläsningar och ett seminarium i avancerad planeringsteknik.

Idag orkade jag helt enkelt inte vara sjuk längre så jag tvingade mig att bli frisk. Det gick sådär. Jag är ganska trött nu. Ligger och kollar på TV och på allt snack om den nya lilla prinsessan. Men jag tycker kanske att hela den där prinsess-baby-grejen är lite för mycket.Varför ska det vara sån hysteri om de första bilderna? Tösen ser väl ut som vilket litet russin som helst. Som alla bebisar ser ut när de är nykläckta. Det räcker väl med att föräldrarna tycker att deras russin är vackrast i världen?!

Min Karls bror får föresten snart ett litet russin. Den 5 mars om russinet håller tidtabell...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar