onsdag 8 februari 2012

Argumenterande presentation avklarad..

.. och jag är skitnöjd med mitt framträdande. Vi fick med oss det hem på film och jag har nyss kollat och känner mig stolt.

Jag tycker inte att det är jobbigt att prata inför folk men det är nyttig övning och det är inte alltid lika lätt som jag vill tro. Idag flöt det på skitbra. Det enda jag störde mig på var att jag stod och gungade den första halvminuten. Antagligen var jag nervös fast jag inte tyckte att jag var det.. Några av mina kurskamrater tyckte att jag kunde rört på mig mer och inte bara stått still. Men jag tycker inte man kommer så långt på sex minuter om man ska vandra runt och vifta med händerna, men det är väl en smaksak. Absolut värt att reflektera över i alla fall.

Nu blir det ett bad och sedan fixa det sista inför resan. Kanske en powernap också, det kommer bli en lång natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar