onsdag 11 januari 2012

Blödig eller vad?!

Har suttit och tok-bölat till Biggest loser. Jag tycker så sjukt jävla synd om tjockisarna som verkligen inte vill något annat än att ha sitt liv tillbaka. För sina barns skull eller för att kunna få barn eller bara för att helt enkelt inte dö. Ska bli spännande att se hur det går för dem. En jävla kick i baken lär de väl få i alla fall..

Själv är jag ingen tjockis. Ingen spagetti heller utan är precis som Karlsson på taket "lagom tjock i sina bästa år". Jag är nöjd med det. Men en spark i baken och lite träning är sunt har jag hört. Idag blev den (träningen alltså, inte sparken i baken) i form av en tur på islandshästen Eidis. Hade rejäl träningsvärk innan jag satt upp och den lär ju inte bli bättre...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar