söndag 1 januari 2012

Årsresumé 2011

Inledde året med en resa till Gran Canaria med familjen och min Karl. 

Kom tillbaka till en härlig vinter


Det blev vår. En jävligt hektisk sådan. Arbetet med Styret tog massor av tid men det var grymt kul och resulterade i massor av nya vänner och erfarenheter. Styret-året avslutades med en sjuhelvetes fest, M-aktivas.


Den nya badtunnan i stugan kom på plats och invigdes vid påsk

Det blev fler fester. Min Karls mor fyllde 50 och det var dags Ölstopet, Utekravallen och SOF.
Det blev sommar. Sommarjobb varvat med häng i stugan. Midsommar på väskusten. Husvagnsemester på Öland. 



 Sommaren avslutande roadtrip till dalarna med Styret.




Nolle-P drog igång. Jag var klassföreståndare för andra året i rad. Madde var i Linköping och hälsade på innan hon stack till Tyskland.

Jag blev med bil i augusti.


Hösten har gått i ilfart. Efter nolle-p drog skolan igång med dunder och brak. Lite fester har förstås hunnits med. Mest minnesvärd är som vanligt höstmiddagen.

 Sista halvan av hösten har jag ingen aning om vad jag har haft för mig. Pluggat antar jag. Men nån gång ska man väl göra det också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar