onsdag 4 januari 2012

AJ

Och då menar jag verkligen aj. Mina bröstmuskler. Det år sjukt vad klen man är om man spenderar en timma på gymmet och typ inte kan röra armarna dagen efter. Men då har det väl gjort nytta i alla fall.

Idag har jag kurerat mina muskler genom att ligga i soffan största delen av dagen sånär som på en promenix med Myran. Ikväll ska jag till Stenen på sleep-over-party och imorgon tar vi en tidig buss till Stockholm för att träffa Madde och gå en sväng på stan.

Vi ska va hem-hemma hos Stenen ikväll, alltså ute i Ljungsbro. Det ska bli så himla mysigt. Det är ju inte så ofta nu förtiden man släpar med sig vänner hem till föräldrarna utan det blir ju mest häng i lägenheterna. Men ikväll ska vi få mat och hederligt med-mamma-och-pappa-i-tv-soffan-häng och så ska vi låsa in oss på Stenens rum och prata hemlisar och hennes syrra får absolut inte vara med och så ska vi sova skavfötter i hennes 90-säng. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar