torsdag 17 november 2011

Studiebesök från gymnasietjejer

Veckan har rusat iväg. Jag har haft massor att göra de senaste dagarna, framför allt idag och igår då jag och Malin tog emot de 10 tjejer från gymnasieskolor som vi bjudit in på studiebesök. Vi har planerat och bokat aktiviteter och fixat i fler veckor så det hade verkligen förutsättningar för att bli ett grymt besök vilket det också blev!

Vi har tagit hand om tjejerna och visat dem skolan och haft massor av aktiviteter och dagarna har gått i ett. Massor med frågor, massor med information, mat, fika, sittning igår kväll, hotellfrukost imorse, rundvandring på skolan, rundvandring på stan, laborationer, presentationer osv osv... Det var en otroligt skön känsla när man får läsa utvärderingarna efter att de åkt hem och det står saker som

"Det tråkigaste med de här dagarna är att man måste åka hem och inte kan stanna längre"

"Jag har blivit jätteinspirerad att plugga vidare fast jag inte alls var sugen på det innan jag kom hit"


Då har man gjort ett bra marknadsföringsjobb. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar