tisdag 29 november 2011

Jag suger

Allmänt dålig dag. Jag och Stenen satt och jobbade med värmeverföringsprojektet i 10 timmar i sträck och de första två timmarna var mycket givande och de resterande 8 timmarna gav inte ett skit. Vi kämpade och kämpade och vände och vred på problemet men vi kom inte på någon fungerande lösning. Jävla skit. Tur att vi har lite roligt undertiden som det går åt helvete i alla fall. Vi svär och fnittrar om vartannat.

Och nu är jag så trött så jag inte orkade laga någon annan mat än köttbullar och spagetti. Jag som inte har ätit pasta på hela terminen. Hade hoppats jag skulle klara hela men såhär två veckor innan jullov sumpar jag det. Jag orkade helt enkelt inte anstränga mig. Då tar man vad man haver. Men jag mår lite illa nu.

Vad jag klagar. Det är ju bara två veckor kvar till drygt en månads jullov. Jag säger som Pärlan i Räddningspatrullen:

"Nu ger vi allt vi har" 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar