lördag 7 mars 2020

Första veckan på jobbet

Då var första heltidsveckan på jobbet avklarad. Jag ska inte sticka under stolen med att det var tufft att köra igång. Roligt men rätt svettigt.

Egentligen är det kanske min egen förväntansbild på mig själv som sätter de största käpparna i hjulen.  Det i kombination med förkylningen från helvetet gjorde den första veckan till en mindre pärs. Men jag måste ändå säga att jag är nöjd och stolt över min insats. Jag kände mig förvånansvärt snabb och kunde ta det mesta på instinkt men det är klart att många grejer tar längre tid än jag är van vid. Jag har varit ett helt slut på kvällarna och gått och lagt mig samtidigt som Saga. Förhoppningsvis lättar allt upp nästa vecka. Då har jag varit lite smartare med min planering och bokat av en del arbetstid för att hinna sätta mig in i saker. Denna vecka har jag haft möten konstant från jag kommer på morgonen vid 07 och gått hem kl 16, nästa vecka ska jag försöka ha lite luft. Fika med de nya kollegorna är också viktigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar