måndag 10 juni 2019

Födelsedag

Igår fyllde jag 31 år. Jag blev uppvaktad med skönsång och frukost på sängen och en present från min fina familj. Presenterna får ingen i familjen öppna själva längre utom Saga då hon ska hjälpa till. Hon öppnade samtliga Jullans dop-presenter och min födelsedagspresent igår som innehöll ett par nya sandaler som jag önskat mig. 

På kvällen åt vi middag på min favorit-pizzeria. 


31 år. 
Jag har hunnit så mycket och uppnått så många av mina mål. Igår när jag var på en kvällspromenad själv med Selma och hade tid att reflektera lite insåg jag hur tacksam (och stolt) jag är över allt jag har!

 ✅ Två fantastiska barn som jag älskar mest av allt på hela jorden
 ✅ Fin man som alltid stöttar 
 ✅ Hjälpsamma och närvarande mamma och pappa som till och med snart är Linköpingsbor
 ✅ Härliga vänner och ”bonusfamilj” med Johns familj och släkt
 ✅ En glad och snäll hund
 ✅ Fint hus på landet och två fina bilar 
 ✅ Bra utbildning och jobb

Jag har allt jag kan önska mig och mer därtill, det är jag så glad och tacksam för! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar