lördag 15 juni 2019

Bad och sol

Vi hade en härlig början på veckan med massor av bad i poolen. Lite för mycket tror jag visst för i onsdags blev saga hemskickad med feber men den försvann lika snabbt som den kom. Dock fick hon vara hemma med mig i torsdags för säkerhets skull. 

Vi åt glass, lekte med lera och myste inne hela dagen när regnet vräkte ner och Selma längtade ut. Men på kvällen sprack det upp och vi gick till grannarna så barn och hundar fick leka lite.





Igår kom Ellinor och Sigrid hit på eftermiddagen och barnen hade så roligt. De badade och lekte och vi kunde njuta i solen. På kvällen grillade vi hamburgare och när de åkt hem och båda barnen sov tog jag en löprunda och ett kvällsdopp i poolen. Den där poolen och utbyggnaden av groventren är det absolut bästa min kära man har övertalar mig till. Ja, det var bara han som ville först. Jag tyckte det var ”dyrt och onödigt” men tänk så fel man kan ha - det var inte alls onödigt, det var kanonbra. Fast rätt dyrt. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar