tisdag 1 augusti 2017

S E M E S T E R

I fredags var der äntligen min tur att få semester. Sista veckorna på jobbet har varit lugna. Bra för då hinner jag få gjort grejer som blivit liggande men jag är ingen jobba-lugnt människa. Det har jag aldrig varit och kommer antagligen aldrig att bli. När jag jobbar jobbar jag snabbt och effektivt. När det är hårt tryck är jag som bäst. När det är lågt tryck blir jag lite slö och omotiverad och längtar tills det drar igång igen. 

I fredags fick jag gå på semester. Rätt sent men augusti brukar leverera. Vi stack till stugan på en gång och fiskade med oss Johns bror och i lördags kom svärisarna på besök. Vi åt brygg-lunch och spelare kubb, åt gös från Vänern och badade badtunna. En riktigt härlig helg och vi har så roligt allihopa! Saga tyckte det var toppen att ha mormor och morfar och farmor och farfar på samma ställe - snacka om mycket uppmärksamhet! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar