lördag 4 mars 2017

Veckoupdate

Veckan har bestått av bättre sömn. Vi (mest John) har fått in snitsen på att natta Saga runt 20-20.30 och sedan har hon hör och häpna sovit bra till ca 07 sånär som på ett nattmål. Det tar sig.

I tisdags var vi och simmade. Min lilla delfin älskar att simma och nu tår hon hoppa i själv från en flytande madrass som hon sitter på. Hon vräker sig i och dyker så fint innan man fiskar upp henne. 

I onsdags har jag shoppingdag. Eller shopping och shopping, jag hade lagt ut en annons på en köp och säljsida att jag önskade barnkläder i strl 74/80 och jag fick flera napp. Så i onsdags åkte jag runt till några olika mammor och köpte på mig klädpaket. Brydde mig inte jättemycket om hur det såg ut utan mer att det var helt och funkade bra att leka i. När jag vräkte ut och sorterade upp påsarna och inventerade så hade jag fått med mig 67(!!) plagg för drygt 700 spänn. 23 par tights och så en massa bodys/t-shirts, en hel del klänningar och några tjocktröjor och ett par skor. Så bra! Många plagg var dessutom jättefina från Newbie och Ralph Lauren. Kläder går det åt på löpande band nu när hon äter själv och mycket tvätt blir det så perfekt att ha mycket att rulla på...

I torsdags åkte vi till mamma och pappa och hälsade på, hade myskväll och sedan sov vi över. Även denna natt lyckades vi få till så att hon somnade kl 20 i liggdelen till vagnen och vaknade bara en gång på natten. Bra gjort för att sova borta! 

Sover middag med morfar:


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar