måndag 16 februari 2015

My new WIC

Åh så bra det blev! 

Igår fick jag äntligen ändan ur och tog tag i min walk in closet. Tidigare har den varit helt vit med endast vita möbler, hylla, byrå, spegel, skåp och klädställning.

Tänk vad lite färg kan göra! Grönt är verkligen skönt.

Och tack till John som kom på att istället för att hänga gardinen i fönstret kunde vi spika upp den på väggen bakom fotöljen.

Gardinen (eller fondvägg som det tillslut blev) är från Hemtex och fotöljen, pallen, kudden, mattan och filten från Åhléns. Fårskinnet hade jag innan.

Tavlorna är från IKEA, ljusstakarna ärvda av mormor.

Vaserna och marmorljusstaken är från Cervera och spegeln har jag fått av svärisarna och blev jättefin som bricka.

Skåpet och klädhängaren är densamma som innan och den lilla tavlan med Chanelmotiv som jag fick av Svärisarna i julklapp fick hedersplatsen.


Så sjukt nöjd! Jag vill typ sova därinne inatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar