söndag 15 februari 2015

Kidnappad!

Igår kl 18 hade jag blivit beordrad att ha gjort mig fin och tagit på mig den nya klänningen jag fått av John i alla hjärtans dags-present.

Jag fick ögonbindel och hörlurar med musik och sedan åkte vi bil en lång stund och när vi parkerat i något som jag identifierat som parkeringsgarage blev jag ledd i ögonbindeln utomhus en bit och sedan in i en hiss och in genom en dörr och placerad i en soffa. 


När John tog av ögonbindeln hade jag absolut ingen aning om var jag var och rummet jag satt i var helt tänt med ljus och vin och ost var framdukat. 

Jag såg att det inte var ett hotellrum utan en fin lägenhet och det visade sig att John fått låna den av sin kollega för att vi skulle kunna ta en helkväll på stan med vin och drinkar. Så vi var alltså i Linköping men John hade kört en omväg för att förvirra mig och han hade bokat bord på en tapasrestaurang. 



Vi hade en helmysig kväll och efter middagen slöt Stenen och Anton upp och då blev det ännu mer vin och massa snack. 

Världens bästa alla hjärtans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar