måndag 18 november 2013

Idolbild

John är på föreläsning i Göteborg idag. Charlie från lyxfällan är föreläsare. John styr givetvis upp en idolbild.

Nu var det egentligen inte Charlie och Johns idolbild som jag skulle kommentera utan Johns outfit. Nu syns det inte vrålbra men han fick en tröja och en prickig slips (samt en kavaj som inte är med på bild) i födelsedagspresent av mig i lördags. Nu var det egentligen inte det heller jag skulle kommentera utan snarare Johns slipsvana. Igår lärde jag honom knyta slipsknut. Av bilden att döma glömde jag nog tyvärr lära honom att dra åt slipsknuten.

Det ska jag lära honom imorgon! Tight ska det va! Tur att han är snygg ändå. 
Och så har han ju träffat Charlie också. Och det är det minsann inte alla som har.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar