söndag 17 november 2013

Helgen

Igår hade vi svärisarna och Johns bror på besök hemma hos mamma och pappa i Finspång. Vi firade John som fyllt år och åt brakmiddag, drack tre sorters vin och hade obligatoriskt avbrott mitt i middagen för att titta på min traineekollega Niklas som var med i Postkodmiljonären på tv4. Den allmänbildade killen dödade alla frågor i hela programmet och ska vara med i nästa veckas avsnitt också. Stört bra! Hela middagsbordet blev mäkta imponerade av hans insats. 


Mycket trevlig kväll igår! 

Idag drog jag och mamma en repa till Ingelsta och shoppade lite kläder. Inte så lite heller. Vi hittade ett riktig bra flow så det blev en hel del kap. När vi kom hem gav sig John och jag på våra skitiga bilar. Jävla skitgöra. Bokstavligt talat. Jag fattar varför jag hellre betalar 170 spänn på Statoil och åker i tvätttunneln. Men högtryckstvätten var rätt kul ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar