onsdag 27 november 2013

Det tar sig!

Efter att ha sovit 12 timmar i natt kan jag nu glatt meddela att jag börjar känna mig piggare. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Tre dagar hemma får vara nog.
Den sista lilla febern försvinner nog inatt.

Ikväll åkte jag hem till mamma och pappa för att få hjälp med att korta av min balklänning som jag ska ha på diplomeringen på lördag. Blev skitbra!

Ikväll blir det en tidig kväll. Lite bonde söker fru på tv och sedan sängen. Har mycket att jobba ikapp imorgon. Längtar!

Jag är så nöjd att jag har världens bästa jobb.
Och världens bästa kille.
Och världens bästa föräldrar.
Och världens bästa kompis.
Och världens bästa hund.
Och världens bästa bil.
Och världens bästa lägenhet.

Det tycker jag i alla fall! 

Blir jag nu bara feberfri så har jag det förbaskat bra helt enkelt.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar