måndag 17 juni 2013

Uppdatering

Haft så mycket roligheter på sistone så jag knappt hinner med.
AW i torsdags. Jag och Stenen delade på en banans split och en frozen mango daiquiri och blev vrålmätta.


 I fredags var vi hemma hos mamma och pappa. Gjorde cykelutflykt till godislagret med John och Myran. På en cykel. Tur att det finns både korg och pakethållare. 

Igår hade jag 25 års fest. Så. Jäkla. Lyckat. Är mycket nöjd med tillställningen. Var en jättehärlig blandning med gäster, både från universitetet, nya bekantskaper och barndomskompisar hemmifrån. Jag hade styrt lite tävlingar som alla gick in för till tusen och vi skrattade så vi tjöt.



Idag har det städats och tvättats. Och sovits såklart. Nu på kvällen har jag och Word haft vår största konflikt under hela exjobbet. Allt är klart och jag ska spara som pdf. Då tycker Word att det är dags och möblera om lite. Helvete. Två timmar tog det att reda upp. För en jävla pdf. MEN. Nu är allt klart. 

Imorgon lägger vi fram. På torsdag opponerar vi. Och sedan. Sedan. Ja då är vi civilingenjörer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar