tisdag 8 januari 2013

Nytt år nya möjligheter

Eller hur var det?!
Det gäller att ta alla möjligheter som finns. Så jag gjorde det.

Efter lite lirkande och peppande från Eva under hösten har hon fått mig att inse att nätdejting inte alls är till för konstiga människor som inte kan ragga i verkligheten. Nu för tiden är det tydligen ett trendigt, enkelt och roligt sätt att träffa nån, för helt normala människor som bara inte har tid att ränna på krogen eller kanske har lite väl höga krav och behöver lite hjälp med utsållningsprocessen. Typ jag i det senare fallet. Och det ena behöver ju inte utesluta det andra så det kanske var värt ett försök.

Så jag anmälde mig på en av gratissidorna. Skrev en presentation på några rader och la in några bilder. Och sen var ruljansen igång. Satan i gatan vad det rullade in mail och besökare. En sjuhelvetes egoboost om inte annat.

27 timmar senare ska jag helt plötsligt gå på date på onsdag med en astrevlig kille. Vad hände där?! GAH. Snacka om utdelning. Även om jag inte vet vad det leder till så har jag fan inte varit på såhär bra humör på länge.

Jag som skulle vända tillbaka dygnet den här veckan. Det går sådär. Nu kan jag ju absolut inte sova.

1 kommentar:

  1. Men SÅÅÅÅÅ spännande!!
    :-D
    Men du.. OM det nu är en sociopat så ha gärna en plan B för att undkomma fort som attan.
    Hi hi

    SvaraRadera